Nya skor...


Ja det är bara att erkänna, den senaste tiden har det blivit en del nytt i skogarderoben!! Häligt vill jag lova. Det började på resan till Malmö där jag kikade in på Noa Noa, precis innan de stängde butiken och hittade de gula skorna, den flätade hälkappan tillsammans med banden som knyts runt vristen gör hela skon. Underbar. Sedan fortsatte inköpen under tennisveckan i Båstad när vi hittade Swedish Hasbeens-husvagnen. De var ute på en rea-turne, så jag slog till på två par. De gröna föll jag för direkt när jag såg dem, men erkännar att alla deras träskor är alldeles fantastiska!

Idag kommer vår dator tillbaka, den har varit på lagning och det ska bli MYCKET intressant och se vad som gick att rädda... Suck, har ju en hel del bilder på Lillis på den datorn (som inte är säkerhetskopierat) så jag håller alla tummar och tår att det ska finnas bilder kvar.

1 kommentar:

  1. Vad är Swedish Hasbeens-husvagnen??? Låter intressant... Nice shoes, by the way!!! :-)

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!