Fabriken är tillbaka!!! Woohoooo!

Träsäng, utdragsbar från 1800-talet.... bild Lauritz


Fabriken är tillbaka! Efterlängtade och saknade fabriken. Detta ställe proppat med kreativitet, inspiration och glädje. Nu är den minsann öppen igen! Det känns lika härligt, pirrigt som när favoritglasstället öppnar för sommarsäsongen... eller när det är dax att ta på sig vårskorna, ni vet när man kan ha conversen inte bara för att utan för att det är alldeles lagom varmt... Något efterlängtat är tillbaka - välkommen!!
 
 
Mitt bidrag denna veckan blir sängen som är på väg hem till oss... Inez finfina (hoppas jag) säng, "fyndad" på auktion. Jag längtar mig galen till dess att den är på plats en trappa upp i huset. I lilltjejens rum där den ska fyllas med härliga sängkläder, kuddar, filtar och ett ohälsosamt antal gossedjur.
 
 
Kärlek.
 
 
För mer inspiration - kika in på Fabriken!

3 kommentarer:

  1. Har aldrig gett mig in i Fabriken men efter din hyllning kommer jag definitivt göra det! Sängen= ljuvlig! Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul att Fabriken är igång igen! Underbar säng, kommer blir superfint till dottern, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Lördagens bloggutmaning klar:) Hoppas du har en skön helg!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!