Tick Tack TICK TACK

Jösses så snabbt tiden går. Inte klokt. Å bloggen... ups! Det var ett tag sedan det dök upp ett inlägg. Det finns flera anledningar till det. Den största är nog att en av våra datorer har kraschat! Underbart. Vill inte tänka på alla bilder som finns på den... och som INTE är sparade någon annan stans. SUCK! Det näst största är att jag har fullt upp med en lite-mer-än-8-månaders-bäbis som reser sig mot precis allt och som vill ja göra allt annat än att vara på ställen som jag, hennes mamma, anser är säkra... Ja ni förstår... det är full fart här hemma. Just ja nu kom jag på ytterliggare en anledning till min frånvaro... jag styr ju här hemma. Pysslar och bevakar auktioner på nätet och möblerar om och får vanliga saker gjorda. Sådant som ger en så'n där skön känlsa av ÄNTLIGEN! Å så har Lillis gått några gånger på babysim - Hon GILLAR vatten. Å det har varit riktigt mysiga stunder i bassängen!!

Ja dagarna går i ett och nu är jag mitt upp i dagen före semester! Ha. I morgon åker vi till Malmö - Tjihooo!

Å löpningen för att ni ska kunna hålla mig som gisslan går fint fint. Har till och med testat intervallträning. Inte dumt, inte dumt alls.

10 x 150 meter med 20 sekunders vila mellan varje intervall. Jobbigt och tungt och så vidare, men ändå bra. Får bli mer av den varianten, men i eftermiddag blir det ett långpass... eller halvlångt, lite snabbare pass!

Så ser det ut för oss, full rulle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!