Sommar sommar sommar!!

Gårdagens shopping & försommarblommor de lux - liljekonvaljer och förgätmigej!
Underbart. Jag säger bara underbart. Den positiva energin jag fick från måndagens löptur minst sagt dubblerades av det fantastiska vädret och riktigt sommarvärme. Föräldraledig och sommar kan det bli bättre?

Blev en sväng genom stan för att uppdatera Inez garderob - det behövs ju lätta somriga och svala kläder så här i hettan, så en småblommig byxklänning och en blå-vit-randig byxdress fick komma med hem. Men inte bara det, utan även en söt liten fågelholk som jag inte tänker sätta upp på balkongen utan i Inez rum. Allt kommer från Åhlens och jag upptäckte även att just där fanns min fina sidenlampa. I två färger, vit men också en underbar turkos variant. Den lurar jag på att sätta upp i lillans rum, skulle nog bli riktigt liktigt fint. Funderar en stund! Nu, dax att njuta av sommaren!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!