Veckans bloggutmaning - I mitt hjärta!

 
 
 
Minns ni bloggutmaningen med röstning?
 
Den här veckan är det dax igen och temat den här gången är valt av Hannis som vann förra utmaningen och temat är
 
I mitt hjärta!
 
 
Så jag passar på att visa en bild på någon jag hållet kär!
 
 
Från morgonen, när vi skulle ner och mata änderna men stannade till vid en lekpark... Det var en rutschkana som lockade, men det var nog lergeggamojapölen som fick högsa betyg.
 
 
Barn, så bra på att stanna upp och ta till vara på stunden.
 
 
Psst... Vill du vara med i bloggutmaningen, så är det enkelt, ladda upp ditt bidrag, lägg upp utmaningens logga på din blogg och länka hit! Klart & välkommen!

6 kommentarer:

  1. Funderade just vad utmaningen skulle bli. Det får tänkas till ordentligt. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Och jag startar min morgon med att tänka, hur tänkte jag=))

    Så fnissar jag åt den söta mössan på liten, alltså sånt får mig att le!
    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  3. Så klart att geggamoja är bäst!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Vad roligt, jag undrade just vad det kunde tänkas bli! :)
    Hoppas du får en fin start på veckan.
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  5. Har många små hjärtan här hemma. Geggamoja är toppen! ;-)

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!