Bloggutmaning igen...


 
 
 
Idag har jag sommarlängtan. Här hemma är det nämligen kallare än kallt eftersom fjärrvärmen är avstängd och kommer att vara så fram till onsdag. Regnet har vräkt ner mest hela dagen och idag var minsann första dagen efter sommaren som jag tagit på mig strumpor o skor.
 
Ja ni förstår. Att längta till sommaren är inte så svårt. Värmen,  bara ben och sandaler...
 
Jag gillar ju sommaren, gillar hösten med för all del och som en klok person i min närhet sa; hösten är så behaglig, inte så många måsten och krav. Så nu myser vi med brasa i full gång här hemma i höstmörkret, skippar kraven och funderar på hur myset kan bli mer...
 
 
å jag kom på det... Bloggutmaningen gör entré igen?!
 
 
Nå vad sägs om den grejen?
Nästa vecka kör vi igång och så kör vi oktober till att börka med, givna teman en gång i veckan och så avslutar vi veckan med att ta en omgång med röstning :)
 
 
Så Oktobertema som följer:
 
v40 - DIY
v41 - på promenad
v42 - avkoppling
v43 - favorit i repris
v44 - OMRÖSTNING - i
 
 
Vore skoj om just du ville vara med!!!
 
 

4 kommentarer:

  1. Kul att bloggutmaninfen är tillbaka. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra idé! Kul med bloggutmaning, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Bloggutmaning är alltid välkommet. Har funnit många nya favoritbloggar tack vare dina bloggutmaningar;)

    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  4. Hej igen blir det på onsdagar som utmaningen ska vara på? Kram Pernilla

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!