En pixibok, en skrivbok och ett hallonfält...


 
 
På frågan om vad hon ville ge mig i födelsedagspresent svarade Inez: 'en pixibok, en skrivbok och ett hallonfält'. Inte illa. Jag fick en Pixibok (som vi läst ett par tre hundra gånger redan) och en fin skrivbok med tygklädda pärmar och tjocka ark uti. Hallonfältet finns i minnet och kommer för alltid att vara ett av de allra finaste minnen jag har. Älskade unge!
 
 
H A L L O N F Ä L T - vem skulle inte vilja ge eller få ett sådant?!
 

 
 
Frukostbrickan på födelsedagen, inte så noga vad som serveras till frukost, en kopp te blir bra - bara det är blommor med. Så i år ger jag frukostbrickan högsta betyg, buketten med blommor från trädgården var enkel och ljuvlig!
 
 
 
 
 
Idag lovas det sol, så vi hänger på baksidan och fixar till den, jag ska träffa en arbetsgivare och klura ut hur framtiden ska se ut och däremellan blir det glass och tillsammanstid. En helt vanlig härlig onsdag!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!