Triss i tavlor...



 
 
B L O G G U T M A N I N G - T R I S S
 
 
 
Jag har lite glömt bort bloggen, det har varit så mycket de senaste dagarna och jag har tänkt att dela med mig, men tjaa så blev det inte. Och vips så blir det söndag och jag har en utmaning att ta hand om och så här i elfte timmen dyker veckans tema upp. T R I S S! Så visa mig en triss, en triss som du själv bestämmer och väljer. Triss i blommor, triss i bilder, triss i böcker.
 
 



 
 
Min triss blev i alla fall tre fina tavlor, som också är tre fina resor och tre underbara städer. För vilka resor, i New York såg jag Rangers möta Washington i en galen hockeymatch där en i publiken började kasta popcorn på en annan, i Paris gick jag med helt nya skor och det slutade med att jag till slut gick barfota och i London såg vi den alldeles underbara Les Miserables för första gången... Det känns bra att de hänger där bakom köksbordet, det måste jag säga...
 

 
 
Så en triss i bilder alltså, nu tar jag kväll och laddar för en ny vecka!
 
 
K R A M
 
 


4 kommentarer:

  1. Vilka härliga tavlor. Häftigt att det finns minnen till dem. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. London och New York har jag besökt, och Paris står på "städer jag vill besöka-listan", tillsammans med en mängd andra platser ;)
    Känns just nu som att en triss blir en rejäl utmaning. Vi får se vad det kan bli, om det nu blir...
    Ha en fin vecka! Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Fina tavlor och säkert härliga resmål! Jag har bara varit i London, men på önskelistan står både Paris och New York:) Annars är jag inte så mycket för storstadssemestrar, men just dessa verkar ha något visst.

    Triss, vi får väl se hur det blir med något bidrag den här veckan. Grunnar på det ett tag;)

    Ha en fin vecka!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  4. Fasen vad tiden sprang i väg, jag hade ju tänkt vara med med min triss i katter:)! Ja, ja, jag hoppar väl på nästa utmaning istället. Jättekul att du tagit på dig det här, jag har verkligen saknat en bra fotoutmaning!

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!