Utmaning 2016...



 
 
U T M A N I N G   A ' L A  2 0 1 6
 
 
Jo, då har jag funderat klart och bestämt mig lite för hur utmaningen ska se ut.
 
 
Jag har haft tankarna studsande i mitt huvud i en evighet, känns det som, och det jag funderat allra mest på är hur i hela friden jag ska få utmaningen att vara mindre stressig... Jag vill ju att det här ska vara kul och så långt ifrån stressigt som det bara går. Därför har jag bestämt mig för en mer flexibel utmaning. Så, min plan är att på söndagar presentera veckans tema och sedan är det fritt fram att ladda upp sitt bidrag på söndagen eller måndagen eller onsdagen eller fredagen men absolut inte efter lördag... utmaningen ligger öppen en hel vecka och nästkommande söndag presenterar jag ett nytt tema. Och så håller vi på så till någon gång i november för att sedan eventuellt övergå i den mer eller mindre hysterisk decemberutmaningen... :)
 
 
Utmaningen börjar på söndag och jag hoppas att du vill vara med. Till dess ska i alla fall jag rita en och annan figur till, för idag tog jag fram papper och penna och jösses, det är ju så otroligt skoj alltså.
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Kikar in på söndag...
    Tills dess: Trevlig helg! Kram Birgita

    SvaraRadera
  2. Jag vill hänga på, försöka iallafall... på nåt sätt är det ju det här minnet som är lite svårt :-)
    Fin fredag till dej!

    SvaraRadera
  3. Låter som en rimlig utmaning;) Åtminstone lite då och då, det beror helt på hur bloggandan kommer att se ut under året.
    Men ambitionen är att kika in på söndag:)
    Ha en fin helg!
    Kram
    Suz

    PS. Funderat på illustration, gulliga figurer:)

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!