Ett steg i riktning mot jul...

Te-adventskalender hittas här!
Bild från Te-adventskalendern


 
T E A D V E N T S K A L E N D E R
 
 
Nu kliar det i mina fingrar, jag känner det i hela kroppen, det pirrar, tankar fladdrar till och jag längtar med varje del, varje millimeter, varje atom av min kropp. Förberedelserna är i gång och vi närmare oss den än så länge med försiktiga steg. Men jag vet att vips går det i någon ultra-speed, så det gäller att vara redo, vara beredd. Denna underbara tid på året och vet ni i år är jag mer redo än någonsin tidigare.
 
 
Som jag längtar. Som jag planerar.
 
 
En underbar teadventskalender är beställd och jag tar sakta men säkert ännu ett steg närmare Jul.
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Här är en till som väntar på att sätta igång pyssel till advent. en mysig tid som vi har framför oss.
    Kram Erika

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!