En jobbig förkylning


 
 
 
 
Jag är förkyld och tycker synd om mig själv, väldigt synd om mig själv. Gjorde mig i ordning för att gå till jobbet i morse, men strax efter duschen höll hostan på att ta knäcken på mig. Fortsatte ändå ner till frukostbordet och vinkade av familjen och strax därefter satte hostan igång igen och slutade inte på en  e v i g h e t  och jag satte mig helt slut på trappsteget och sjukanmälde mig. För helt ärligt, vem i hela friden vill sitta bredvid en kollega som hostar upp gröna marsgubbar och som ständigt snyter sig eller måste sätta sig ner efter en kortare tur genom korridoren.
 
 
Så här sitter jag i soffan och skummar igenom olika sommarreor - tack o lov för webbutiker, läser en o annan blogg, ser lite på TV och snyter mig.
 
 
Poster 'Beautiful' HÄR
Korall HÄR
Marmorbricka HÄR
Dyna HÄR
Poster 'Fikon' HÄR
Kruka HÄR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!