Bilder från Paris..

Jag har en plan... det ska bli en fotovägg ovanför vår säng. Tanken är att det ska vara svartvita bilder från Paris-resan och nu har jag tittat igenom de bilderna vi tog och jag kan bara konstatera att jag skulle behöva göra en si så där 10 fotoväggar - vi har tagit massor av bilder och det är ursvårt att välja ut några, men nu har jag i alla fall lyckats komma ner lite i bildantal och just nu är det 14 bilder. Tanken från början var kanske att blanda in några bilder från bröllopsdagen också, men jag har ju tänk att det totalt får vara max 12 bilder. Ni inser problemet va?!! Här kommer ett litet smakprov :) Jag kan inte ta åt mig äran för fotona, dem ha min fantastiske man tagit, signerat Jocke alltså!



 Notre Dame, Triumfbågen, en Metro hållplats och så det fantastiska Eiffeltornet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!