Kära nå'n!

Ja det är inte klokt. Alltså på riktigt, INTE KLOKT.
Om mindre än en månad ska jag börja jobba!
 
Jobba?!
Ha!
 
...och inte ens på mitt gamla vanliga jobb, det som man känner till och vet hur det fungerar. Nej, jag min galning gick och bytte jobb mitt under föräldraledigheten och ja det är ju heller knapp klokt, men projektledare/säljare... mitt område; EUROPA! Känns en smula stort.
 
Av någon andning känns det en smula bättra när jag lyssnar på den här låten?!
En gammal go' favorit.
 
Nu tar jag kväll, nattsuddar med min man, funderar på hur det kom sig att jag i ren panik (Ha!) köpte en over-size/storkragad-kappa och hur lång tid det tar för mitt hår att gå från kolsvart/nattsvart till mörkbrunt..
 
Ajö!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!