Tips om en tävling hos lilla u!

Tävling hos lilla u!
Å denna gången kan du vinna inte mindre än två (2) armband jag hjärtar!!!  
Ett till dig själv och kanske ett att ge bort, eller ge bort två. Men saken är att lilla u-smycken är så fina så för mig skulle det vara svårt att inte behålla ett armband. Om jag skulle ha turen att vinna, kan jag nog lova att ett kommer stanna på min handled... De är sådär alldeles perfekta! Som en liten pralin!

Det var ett tag sedan jag vann på lotteri, gör det egentligen väldigt sällan...
Men det finns ett ställe som jag vunnit en massa gånger på och det är jobbets vinlotteri. I början när jag var helt ny, vann jag minst en flaska varje gång och några gånger blev det till och med två vinster (brukar vara ca 5-7 vinnare per gång) helt otroligt.

Nu fortsätter lördagsmyset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!