Tidig morgon...

...jag chockade mina arbetskamrater genom att vara på jobbet en bra bit innan kl08. Ingen jättebedrift egentligen, men det har varit otroligt svårt att komma iväg på morgonen och klockan hinner alltid bli en bit, ibland en bra bit, efter åtta innan jag kommer till kontoret. Det är egentligen inte klokt, men jag har kommit på att det handlar om att jag har så himla svårt att bestämma vad jag ska ha på mig... (det kanske inte alltid är av den anledningen, men rätt ofta...). Så efter att ha gjort en del avgörande inköp ;) och gjort i ordning i min garderob så går det mycket lättare. Kulan på magen gör ju att det inte finns så många alternativ, men också att jag har gjort en gallring som underlättar mitt letande... Här ser ni före och efter bilder...

Ganska hysteriskt...
Mer harmoniskt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!