HÄRLIGA SÖNDAG!

 
 
Nu beger jag mig straxt ut till mina föräldrar.
Lillis är redan där och Jocke sitter på cykeln som på en lagom omväg ska ta honom till samma ställe.
 
Inser att jag måste packa ner löparkläderna eftersom jag ska testa om jag inte ändå ska ge mig på och springa den där halvmaran som är på lördag... så idag blir det en joggingrunda hem från landet. En runda på si så där en och en halv mil... 15,5 kilometer... och även om jag klarar det så är det så att jag på lördag ska springa en sträcka som är nästan 6 km längre... Ihh!
 
Blommorna kommer från mina föräldrars trädgård även om jag önskar att jag hade alla dessa skönheter i min egen.. Kanske nästa år...
 
Men i alla fall, det här får bli mitt bidrag till Fabrikens Söndagsbild!
 


1 kommentar:

  1. Så vakre blomster!!:)
    Nydelig bidrag:)
    Skal si du er sprek som skal være med å løpe så langt!!:)
    Ønsker deg en fin søndagskveld:)
    Klem fra Reidunn

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!