En rosa fotoutmaning, F som i Folkparken!


 
En rosa oktober!
Idag hoppar jag på den rosa fotoutmaningen som Malin & Sara startat! En rosa sådan, lika mycket en fotoutmaning som en insamling till Cancerfonden. De skänker en krona för varje kommentar de får under oktober månad och jag har bestämt mig för att göra det samma.
 
Så jag har hoppat på utmaningen som innebär att man för varje dag får en bokstav och på den bokstaven skall bilder fotograferas. 1 oktober blev A, 2 oktober blev B och så vidare.
 
Så idag, 6 oktober är det alltså F.
F som i fleecetröja, F som i Friends och F som i Folkparken!
Folkparken, där vi idag, tillsammans med fina vänner, tillbringade några timmat på förmiddagen, gungor, fika, tåg och klätterställningar. Fritid och Fintid!
 
Det blir mitt bidrag och i samma veva som jag skriver det så vill jag tipsa er om att även ni kan göra en liten skillnad. Pay it forward - kika in här hos Nina och läs om Ninas resa och den insamling som några av hennes vänner startade för att hon skulle få den vård hon önskar...
 
För varje kommentar blir det en slant!


3 kommentarer:

  1. Du är väl ändå bäst - bästa Tatjanis! Jag startar härmed din insamling, och så skänker jag motsvarande summa som du får in under månaden till Cancerfonden jag med! Kram kram kram // Lindis

    SvaraRadera
  2. Härliga höstbilder!!!
    /For

    SvaraRadera
  3. Jag hänger på!
    Anna C

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!