LÖRDAGSMYS!

 
Boeuf Bourguignon har vi njutit av i kväll.
En alldeles fantastisk, mustig och underbar gryta som har fått stå länge och puttra på spisen... som har fyllt hela köket med härlig doft och som man svär lite åt när man inser att "nej, jag får inte ner en bit till" eller när det bara blir en ynka liten låda kvar att frysa in...
 
Det underlättar att ha det mysigt på max runt omkring sig när man brottas med beslut som skall tas och där erbjudandet inte är som man önskar att det vore. Bäst att sluta där, jag har ju en tendens att bli en smula skitförbannad när jag tänker på saker och ting just nu, särskilt om det har med mitt arbete och göra... 
 
Jag tror jag fortsätter kvällens mys i stället och önskar er alla en underbar lördag!
 

2 kommentarer:

  1. Hmm ja... Jag hoppas att du kommit fram till ett beslut som du känner är ok. Nej fy... arbetet ska man försöka tänka så lite som möjligt på när man är ledig. Hoppas resten av kvällen blev toppengod på flera vis! :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Tycker maten och upplägget på din kväll lät toppen- sånär som på tankar på jobbet den tid man är ledig:-( Kram Sara

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!