En rosa fotoutmaning - J som i Jag!

 
J som i jag.
Vem är jag egentligen?!
 
Jo så här är det, jag är den eviga optimisten som fått ordentliget med skinn på nästan så att säga ifrån är med en regel än ett undantag. Jag är civilingenjören med pyssel- och skaparådran ständigt påslagen och jag har ett humör som inte alltid är särsklit smickrande.
 
Well...
 
Njae så här är det, ingenjör är vad jag är och just idag jobbar med affärsutveckling. Ett jobba  som låter mig vara lagom social, uppleva en hel massa nya saker och som framför allt har gett mig ett ordentligt självförtroende... Jag har tidigare varit relativt försikt och ibland tänk mer på andra än på det jag själv egentligen tycker och/eller vill... nu har jag insett en massa saker och ser de mesta genom ett nytt filter - att det är ok att inte alltid tycka som alla andra, det är ok att berätta att jag tycker inte riktigt som du och det är ok att säga ifrån när det handlar om ditt och det som ryms in om ditt revir.
 
I övrigt, jag är ganska snäll.
Jag gillar att fika.
Jag gillar att jogga.
Jag gillar sötsaker.
Jag försöker hålla en lchf-diet :)
Jag gillar mitt jobb.
Jag älskar min familj!
 
Nu ska jag ut på bloggpromenad!
Kom ihåg, en kommentar blir en krona!
 
 
Hos Malin & Sara hittar ni fler tolkningar!
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Du är söt!!!
    /Jockis

    SvaraRadera
  2. Gillar verkligen din beskrivning av dig själv!! Och så är du ju himla vacker också!! Kram

    SvaraRadera
  3. För mig som precis hittat hit så var det kul att få läsa mer om dig!
    Ibland måste man bara ta och tänka på sig själv utan att man behöver vara eller känna sig ego!!!

    Trevlig kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Så härligt att få lite mer av dig :) Ett jättefint J tycker jag!

    kram kram och ha en fortsatt fin kväll!

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!