JÖSSES VILKEN TURDAG!

 
 
Det började som en helt vanlig måndag, ni vet en sådan där morgon när väckarklockan ringer alldeles för tidigt och alldeles för högt. Det var alldeles för varm och gott under täcket och bara tanken på att gå upp - nej, det ville sig inte riktigt. Men till slut så...
 
Kom till jobbet, visste att det skulle bli en hektisk dag och blev överraskad av att det till mig kom ett vadderat kuvert med posten. Ha. Det såg ju spännande ut. Jag tittade varken på frimärket, avsändaren eller texten. Trodde väl inte att det skulle vara något alldeles fantastikt!!
 
Men det var det... Min fina fantastiska vän Marie hade skickat en påse skumtomtar till mig. Jag älskar SKUMTOMTAR. Men det var inte de vanligt, det var min nya alldeles underbara favorit i knäcksmak (som visserligen smakar mer kola än knäck)!
 
Ja men dagen kan ju inte bli annat än bra.
Mitt leende gick från öra till öra!
 
Men det slutade inte där, nej för sjutton.
Jag gick och vann tävlingen inne hos Nilla med bloggen Lifes silverlining and i, tävlingen där vinsten var en kubljusstake från House Doctor! Jamen det är INTE dåligt inte :)
 
Jag säger då det - vilken härlig måndag!
Den absolut bästa på länge!
 


1 kommentar:

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!