Lördagsmys!

 
 
Ikväll blir det lördagsmys med fina vänner!
Middag, barn som leker, vin, skratt och prat in på småtimmarna.
Det ser jag verkligen fram emot, även om det som vanligt är en smula svårt att bestämma sig för om det ska tas på ett par byxor eller en kjol. Men det är ju som det ska.
 
Igår såg myset ut som på bilden.
En varm, sprakande, underbar brasa.
En kopp med glögg.
De allra finaste jag vet.
 
Får mig att tänka på att det finns så mycket att vara tacksam över.
Så mycket att njuta av.
 
Som en liten tjej som sitter och titta på när brasan sprakar,
i sin pappas knä och småpratar.
Underbart.
Det är verkligen underbart.
 
Brasan värmer, så även denna lilla människa och min fina fantastiska familj!
 
Fin lördagkväll önskar jag er!

3 kommentarer:

  1. Åhh jag läser tillbaka i dina inlägg och läser om din bror. Jag sänder all värme till dig för det finns inga ord.
    Varmaste kramen till dig ♥
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Underbart! Så härligt att läsa och se de vackra bilderna.

    Jag läste också precis nu om din bror. Livet är så fruktansvärt hårt ibland. Livet kan vända och det blir inte som det varit. Det gör så förförligt ont.

    Mina varmaste kramar och omtanke!

    Lotta

    SvaraRadera
  3. GILLAR ditt inlägg! så härliga bilder och text.Läste också om din bror också tidigare och det är så fint och sorgligt! Kram Nilla

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!