F Ö D E L S E D A G


 
 
Han gjorde det igen - överraskade mig med barnledig kväll, middag med tid att prata, sitta länge, njuta av god mat och skratta tillsammans.
 
 
Han är fin på det viset - min man.
 
 
Dagen innan födelsedagen skjutsade han ut Lillis till mormor och morfar, vi möttes upp på stan för att sedan promenera runt och välja restaurang. Den var lite för mycket, för lite mat, inte lika mysigt och så höll vi på en stund. För att sedan bestämma oss för Pappa Grappa!
 




 
Champagne, plockmat, huvudrätt, vin och dubbla efterrätter. Dessutom blev det Rom provning... och jag fastnade för en vaniljig mjuk en som hette Kraken... men just ja, det fick blir så att jag minsann unnade mig en dubbel efterrätt...
 
 
Cykeltur hem i en frisk juninatt var en perfekt avslutning på kvällen
(och rent överlevnadsmässigt efter all mat...)!
 
 
Kvällen innan födelsedag... en alldeles magisk sådan!!


 


1 kommentar:

  1. Stort grattis till dig i efterskott vackra människa!
    Så mysigt med en sån kväll sådär mitt i allt.

    Och tack för din fina kommentar! Jag behövde den=))
    Stor kram Hannis

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!