Bloggutmaning | Avkoppling...




 
 
A V K O P P L I N G
 
 
...är inte att glömma bort sin egen bloggutmaning! Men ni känner ju mig, jag är ju en helt vanligt virrig människa och just den här veckan är det T I S D A G i min värld...
 
 
Men,  nu med lite försening så kmmer bloggutmaningen i alla fall. Å avkoppling för mig är just nu att vara utomhus, promenera, njuta av färger och vindar, röra kroppen och få fastna i allt vackert omkring mig. Bilden är från en tur till Vadstena som vi gjorde i våras och solnedgången var magisk, blir nästan inte bättre än så...
 
 
Nu undrar jag vad det är för dig!?
 
 

5 kommentarer:

  1. Skönt tycker jag att du är en alldeles vanlig människa=))

    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  2. Hej där! Underbar bild och visst kan det väl vara avkopplande att få vara lite virrig:)
    Jag har lagt upp mitt bidrag, men får länka när jag kommer hem från jobbet.
    Ha en bra dag!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  3. Härlig avkoppling. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Åh vad härligt att höra att du också är en virrig människa ;) Vilken underbar bild, och precis så gillar jag också att koppla av!
    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kramen
    Pia

    SvaraRadera
  5. Vilken fantastisk bild!! Vi får se om jag får till ett inlägg nu...klockan är 23.25 och mina gäster har precis gått hem! :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!