Kryddad vardag...

 
 
V A B
 
 
Andra dagen med en febrig tvååring här hemma och vi boostar oss med allt stärkande som vi kommer över. Idag provade jag att krydda morgon teet med ingefära och världens godaste krydda - Spicemasters 'morning wellness' och hoppas att mitt immunförsvar ska slå volter av lycka.
 
Jill tog en djupdykning i burken, skulle lukta men det slutade med att hon fick hela ansiktet pudrat med kryddor... och hon var inte helt nöjd, men drack sedan glatt mandelmjölken som vi försiktigt pudrade lite krydda på.
 
 
Och på tal om boost - jga bloggar igen.
Det var inte igår och vi får se om jag kommer tillbaka i morgon
 
 
K R A M

1 kommentar:

  1. Trevligt att du är här på bloggen igen. Välkommen tillbaka. Jag ingefära är bra att ta till. Jag dricker mycket immun te från Friggs. Där är mycket ingefära i. Ha en fin lördag Kram Pernilla

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!