DIY!

IKEAs pall/stege BEKVÄM med lite färg o fuskpäls.
Jag har länge pratat om att kökspallen skall få en make-over! Well, nu är det gjort!!! Lite svart färg, tålamod, en fuskpäls och så en miljard med små små nubb! OK, erkänner, jag slog mig inte en gång på tummen med hammaren, utan fem! FEM! jag har med andra ord ont i tummen!
 
Men,
jag är otroligt nöjd med min ny-gamla pall. Min blogghörna har fått ett litet lyft, ja hela köket har fått ett lyft!
 
Nu dax att ta tag i lördagen. Idag ska vi på konfirmation. Jo jo, Inez kusin skall konfirmeras idag. Stort. Jag ska ha på mig ett par byxor som jag inte vet hur de egentligen sitter. Kanske, alltså KANSKE, att det kommer en bild på det senare!
 
Eller en annan dag!

1 kommentar:

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!