GUIDE TO MANHATTAN!

Underbara finfina Guide to Manhattan... i väntan på inramning & placering!
 
Lillördag! Mitt i veckan. Jag håller som bäst på med en stor stor STOR offert med destination Libyen. Ett projekt som jag just nu inte greppar. Ni vet den där känslan när man är ny på jobbet och det liksom inte lossnat riktigt. Det är för stort. Rapportskrivandet funkar inte och alla runt omkring mig kör om. Som att köra 50 på motorvägen. Just så känns det. Ja verkligen. Eller som när man drömmer att man måste springa, springa snabbt innan det är för sent och så inser man att man inte rör sig, inte en ens en ynka centimeter. Men, det är bara att kämpa på. Det ska jag göra. Det lossnade en smula redan igår, men ja jo vi får se. Denna lill-lördag får helt enkelt visa vägen!
 
Men för lite mer positiv känsla... I kväll måste jag nog bestämma vilken ram som ska få sällskapa med min Guide to Manhattan. Denna fantastiska plansch som är så enkelt, genial och vackert på en och samma gång. Uj vad jag gillar den.
 
Nej nu, sätt fart. Mot jobbet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!