Min rätta sida...


 
 
 
Min man och jag sitter vid köksbordet med varsin glögg och babblar. Trevligt, absolut. Just nu skrattar jag så att jag kiknar. Han har nämligen lite synpunkter på min blogg. Han tycker att den inte riktigt visar mitt rätta jag. Jag framstår lite för mycket som en person liknande moder Teresa och inte alls en helt vanlig tjej med ett temperament från Balkan.
 
 
Ja ni hör ju! Hur i hela friden skulle det se ut om mitt rätta jag visades här :) jag menar om jag titt som tätt öste ur mig av allt möjligt som passerar genom mitt huvud. Till exempel att Jocke A L D R I G kan slänga en lapp från en nyinköpt tröja, utan M Å S T E lägga den på diskbänken - det går väl alla i taket för?!! Ja men lite så, ni skulle kanske bli lite förvånade, men jösses, ni skulle få läsa bloggen med säkerhetsbälte på. Kanske att vi skulle testa, visserligen har jag inget galet på lager just nu. Inget mer än att jag här om dagen fixade en adventsljusstake som jag redan tröttnat på... och det är ju i och för sig så typiskt mig och aningen tröttsamt...
 
 
 
 
 
 
Ja vi får väl se. Lite mer humör kanske...
men nu blir det Tack o Go'natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!