AJ!!

Ja, idag gör det ont. ONT i varje liten del av kroppen, varje liten muskel och jag kan lova att det känns, men bara varje gång jag rör mig!!! Jag har nämligen skaffat gym-kort och igår var jag på ett BodyPump-pass. Tänkte att det är ju perfekt att liksom styrketräna kroppen på en timme med lite musik till och en instruktör som skricker TA I lite då och då. Skulle ta det lite försiktigt, tyckte att jag gjorde det, men - ONT! AJ! Är väl vad jag kan säga!! Men fy så skoj det var och skönt är det allt, nu är jag på gång... Räknat med att träningsvärken är över på onsdag, men redan på tisdag tänkte jag vara där igen!

Nu ska här promeneras och sedan tror jag att Inez gardin skall sättas upp, ett litet pyssel som blev ganska stort. Men bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!