Äntligen!!!

En bild säger mer än 1000 ord, så här kommer en bild från hallen... ni må tro att jag njuter nu när målaren äntligen är klar och min fina tapet har kommit upp på vägen. Tänk att det tog så lång tid, typ ett halvår, ett x antal samtal till hanverkare, väntan, samtal igen och så får man fatt på någon som verkligen jobbar och så vips är det klart! Den som väntar på något gott... Jösses, så bra det blev, bättre än jag vågade hoppas! Helt perfekt!!! Å det är så fint. Vilken härlig känsla, jag blir snurr J

2 kommentarer:

  1. Jättefin tapet och ett väldigt vackert trappräcke!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja trappräcket är verkligen vackert. Original från när huset bygdes (-51) och jag är så glad att man inte tagit bort det... (följer inte en endaste byggnorm) men vackert är det och det ger verkligen hallen, eller hela huset, ett lyft :)

      Radera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!