Dagens dag!

Ja solen skiner och jag ser med en gång att våra fönster skulle behöva få sig en omgång. Men det blir inte det som dagen ska gå till. Nope, idag står det föräldragrupp på schemat och vi ska visst prata om anmälan till dagis - det är ju min själ inte klokt! Dagis för den lilla, nej det är inte möjligt, måste ju vara minsta fem sex år kvar tills det är dags för det.

Men den stora grejen idag är nog ändå att jag ska skaffa ett nytt gymkort! Japp, så är det, nu ska här börja tränas! Jag vet inte vart energin kommer ifrån - kanske kan det vara ljuset ute och att dagarna blir längre och längre som gört, vad vet jag. Nu är jag i alla fall på gång - skönt ska det bli. Tror att jag ska slå till på ett par nya löpardojor också, så att jag kan ge mig ut på en liten joggingtur vart efter!

Dagens pyssel får bli en hissgardin till Lillans rum, måste först leta upp en instruktion på nätet! Med andra ord, ännu en härlig dag här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!