FABRIKEN - SOVRUM!



Kära någon så fort tiden går... tiden mellan blogginläggen blir allt längre, men planen är att det inte ska vara så för alltid. Jag hoppas att jag kan hålla det. Håller tummarna.

Ja, en vecka har gått sedan världen förändrades för mig. Ny på jobbet, mannen hemma med Lillis. Det är inte klokt. Men jobbet är verkligen så bra, kanske till och med bättre än jag vågade hoppas på..men frågan är när i hela friden man ska hinna fota till bloggen, det är ju kolsvart strax efter eftermiddagsfikat!!!

Veckan har dessutom innehållit en hel del överraskningar, den största är väl att vår dator kommit hem från virus-fix och det var ju skönt. Vem kan leva utan en dator. MEN, den fungerade icke. Nope. Paj igen. Så just det här försvårar ju allt som har med bloggen en smula...

Idag är det sovrumtema på Fabriken!
Kika in för mer inspiration!

Här kommer bilder från vårt sovrum... gamla bilder och inte mycket mer än att ett koskinn flyttat in har hänt. Men planen är att del förstoringar ska komma upp på väggarna och kanske, kanske ska det tapetseras.

3 kommentarer:

  1. Det är nu alla foton från tidigare år och inlägg återanvänds på grund av mörkret...:-) Fint du har det!
    Kram
    Maria

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!