TEMA FABRIKEN - TEXTILIER!

Popapoppopelolinona!
Textilier - mattor och kuddar är veckans tema på Fabriken.
En matta i plast hamnar ju inte i kategorin textilier egentligen, men väl under mattor, så här kommer den - vår köksmatta. I plast och svart & vit!

Hoppsan, just i denna stund när jag skriver det här har Inex precis fått fatt på tändsticksasken och efter några rejäla skak, så har alla, jag menar ALLA tändstickor spritt sig över köket. Spännande afton med andra ord!

Mitt bidrag till torsdagens tema, alltså vår gamla plastmatta!
För mer inspiration & tolkningar kikar ni här!

3 kommentarer:

  1. Oj, tändstickor över golvet....;)

    Fin matta! Det ser nästan ut som den är i ull här på bilden. Snygg!

    KRam
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Ps. Det finns lite bloggkärlek hos mig till dig! Titta in när du har tid ;)

    Kram och trevlig helg

    Lotta

    SvaraRadera
  3. Den mattan är jätte fin!
    Visst är det kul med fabirken och alla teman:)

    ha en bra dag

    Kram Johanna

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!