VIRKA!!!

Att virka... ja det är min nya grej. 
Jag blev nämligen kär i Flodis som jag hitade hos Pastill.nu och jag ville så gärna ha en egen att jag helt enkelt satte i gång o virkade... Tog vad jag hade hemma, så gul och orange får min Flodis bli, virkat med virknål nr3. 

Huvudet och kroppen är klart. Ben påbörjat, men här är ett litet problem som gör att virkningen ligger på is. Jag har abstinens, men inser att det är bara att vänta, vänta på experten och sedan fortsätta.

I väntan på experten tror jag att jag tar en träff med Mr John Blund!
Go'natt!

2 kommentarer:

  1. Men vad gulligt skrivet <3 jag har precis uppdaterat mönstret så att det står mina konstiga maskor istället. Med vanliga fm blir den ju lite koetare och tjockare, men också väldigt fin! Kika in hos virka liten kaka så ser du :)
    Jag kollade just på mönstret ochtror att det stämmer. Det ska bli 18 maskor på det varvet också, varav tre stycken popcorn som blir tår. 5pop-maskor

    SvaraRadera
  2. Gulligt! Virka är nog min grej med! Har mest stickat, men varför inte virka ;)

    kram!

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!