DIY - KALENDER!

Pryttlar från GRANIT. Stämplar, stämpeldyna och så en att-göra-själv-års-kalender!
 Lördagskväll.
Det är tyst här hemma. Så när som någon galning som kör runt runt i rondellen en bit bort från oss. Märkliga lördagsnöjen en del har. Mitt kvällsnörje är, förutom att pilla lite med bloggen, ett litet pyssel. En kalender för 2012. En present till någon jag tycker om! Kul, riktigt kul. Så det är ett litet tips till er från mig. Nästa gång ni passerar en GRANIT-butik, eller kika in i deras webb-shop, köp en kalender och sätt igång o skapa! Det är så kul så man blir snurr. Klistra in bilder, kvitton, en gammal scarf och vips har du fått en kalender full av minnen att njuta av eller att glädja någon med!

Men ni, hur mysigt är det inte med helg. Nu har jag ju kommit in i jobblunken och jag säger bara helg. Vilken bra grej. Det finns ju nästan inget så skönt som att titta på klockan en fredag och inse att TJOOOOHOO nu är det dags att gå hem. Hem och vara ledig och koppla av och reflektera över veckan som gått och se fram emot veckan som kommer.

Å just det där sista att se fram emot jobb-veckan som kommer, det verkar vara nyckeln till att njuta av helgen till 100%!!

Fin lördagkväll mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!