FOTOUTMANING VÄNNER EMELLAN - I TID & OTID.



Fotoutmaning vänner emellan - TID & OTID. Här hemma råder för det mesta otid.
Det är för att tiden inte räcker till eller prioriteringen íbland blir en smula fel eller tiden är inte där när man just behöver den.. Jag hamnar alltså allt som oftast i otid.

Utemöblerna ska tas in. Cyklarna ska ställas i förrådet innan vintern kommer. Olivträdet ska vattnas. 

I tid och otid hinns inte sakerna med.
Just idag är det -20 grader och när jag skriver detta inlägg inser jag att min cykel är kvar på stationen. Sedan tjänsteresan till Stockholm i oktober...

Kika in hos Edith & jag! för fler tolkningar på temat TID & OTID!

8 kommentarer:

  1. Härliga bilder till temat i tid och otid. Ha en fin 2.a advent.

    SvaraRadera
  2. Inte lätt det där att prioritera rätt när det gäller vad tiden ska användas till ;) Men oj, att cykeln glömts bort varvande inte så bra. Hoppas att den står kvar.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Kul tolkning och fina bilder minsann!

    SvaraRadera
  4. Fina vinterbilder! Vi tänkte visst likadant med snöiga utemöbler, skönt att se att jag inte är ensam om det!

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga och talande vinterbilder. Älskart!

    SvaraRadera
  6. Tiden, otiden ... jag skulle gärna dubbla dygnen emellanåt! Så att man fick tid till allt man både vill och måste och borde.

    Härliga bilder!

    Ha en fin start på kommande vecka!
    Kramar
    Suz

    SvaraRadera
  7. Älskar också dina fina vinterbilder! Och om det är någon tröst --- det råder nog mest otid här med ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Ser att det är fler som har saker kvar under snön. Skönt att man inte är ensam........haha
    Fina bilder du har tagit i vacker vintertid!

    Ha det gott
    Kram Veronica

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!