TEMA FABRIKEN - VARDAGSRUM!



Vardagsrum. Vårt vardagsrum är just nu mer ett lek- och upptäckarum. Det finns så mycket att göra, riva ner böcker ur bokhyllan, släpa runt på kuddar, klättra upp i fåtöljer, sprida ut leksaker, springa runt soffan, försöka få tag på blommorna i fönstret, dra i sladdar, plocka kol ur öppna spisen och flytta på prydnadssaker. Allt annant än ordning råder med andra ord. Men det är hemtrevligt och stökigt på en och samma gång.

Domen med rådjuren har fått flytta upp på stora skåpet vasen likaså, enda prydnaden och inredningsdetaljen på soffbordet är en trave böcker (allt annat är flyttbart för en lite-mer-än-ett-åring och har flyttats av mig i stället...). Julstjärnanan som Jocke köpte här om veckan höjer mysfaktorn och öka på julstämningen i vårt vardagsrum. Trots allt, ett väldigt mysigt ställe att vara på!!

För med vardagsrumsinspiration kikar ni in på Fabriken! 

Just ja idag har jag haft en sååå rolig dag på jobbet. Jag har skrattat sådär hysteriskt i mer eller mindre en evighet och om jag känner efter så gör det lite ont i magen. Träningsvärk?! Märkligt, träningsvärk av skratt borde fundera på att gå till gymmet.

3 kommentarer:

  1. åh så härligt att få skratta så mycket ...:) och har man en ettåring hemma ligger väl aldrig något på samma ställe...livet går liksom ut på att flytta , flytta och flytta..*skrattar..

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Så fint! Härliga färger, vacker stjärna.

    Kram och glad Lucia!

    Lotta

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!