Nicolas Vahé och jag...

 
 
Jag har hittat vardagslyx de lux!
 
 
Det är ju något visst med fina saker, jag vill ha dem omkring mig mest hela tiden. Men så är jag ju en smula praktisk och vill inta köpa fint bara för att. Inte jämt i alla fall. Så när jag ibland dyker på fina saker som dessutom har en bra funktion OCH dessutom går att äta och är gott - då blir det dubbelbingo!
 
 
Som detta salt. Alltså detta SALT!
(För att inte tala om nougaten som jag testade för några veckor sedan - beroendeframkallande!!)
 
 
Det är inte att leka med. Det är galet vansinningt och alldeles underbart!
Sedan är det ju extra skoj att det är hemliga ingredienser - sån't gillar jag!
 
 
Enda problemet är att jag nu vill ha resten av sorterna också.
Typiskt. Men jag tror att de minsann kan göra underverk, minst sagt!!
 





2 kommentarer:

  1. De är så snygga de där flaskorna. Vi har parmesan- och basilika-saltet. Blev så full i skratt när jag tittade på innehållsförteckningarn. Det var verkligen bara salt, parmesan och basilika. Inte mycket E-ämnen och smarkförstärkare där inte.

    Dessutom är det oerhört drygt. Vi har säkert använt den 40 gånger, men det syns knappt i flaskan.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Snygg design, gillar det enkla! Och är den då god också är det ju toppen:) Får se om jag kan hitta den någonstans.

    Kram
    Suz

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!