Tema Fabriken - Vitt som i vita mini-pompoms!



Fick för ett tag sedan dille på pompoms. Beställde färdiga på nätet för att upptäcka att de inte alls var färdiga utan det som är det jobbiga att dela varje silkesblad, var kvar att göra. Jag skrattar fortfarande när jag tänker på det... Vad trodde jag egentligen?
Men jag gjorde i alla fall helt egna och satte upp i Inez kvist. Små vita bollar av silke. Små bollar av ren o skär glädje!
Temat på Fabriken är Vitt.
Inez fluffiga pompoms får bli mitt bidrag.




4 kommentarer:

  1. Gulliga små pompoms. Jag klarar inte sånt piller. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja, vad trodde du...? ;) Fint som tusan blev det i alla fall, så det var nog värt det jobbiga delande va?

    SvaraRadera
  3. Så fint det blev! Och ja....att skicka färdiga pompoms i posten....lite knepigt kanske! ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Ja men jag har också funderat på det där. Dina är ju så söta! Urfina!

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!