Söndagsbilden - en vit orkidé gör entré!

 
 
Söndag.
 
 
Helgen är snart slut, men det gör inget denna gång. För i  morgon väntar en härlig dag med gamla arbetskamrater och timmar av prat och skratt o tid tillsammans. Gissa om jag längtar!!!
 
 
...och medan jag längtar till morgondagen, så har jag minsann satt frön i jorden, planerat en överraskning till min man och försökt att ta det lugnt. Jag har en envis heshet och hosta som inte vill ge sig och med en vecka tillsammans med den ilskna bascillen börjar jag så smått tröttna...så jag tror att vila är bra. Problemed är väl att jag är så dålig på det...
 
 
Sedan har jag funderat en del på fotoutmaningen... den får tuta på ojämna veckor.
På onsdagar. Så på onsdag är det dax igen... trumvirvel!
 
Temat för veckan blir:
 
På rad..
 

 
 
Fler söndagsbilder på Fabriken!

2 kommentarer:

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!