En helt vanlig arbetsdag!

Måndag och veckan börjar med buller & bång.

Idag kom jag till jobbet lite tidigare än vanligt, sådär precis efter 08:00... men han i princip bara gå fram till min dator innan killarna som skulle tömma mitt rum på möbler, för att det skulle kunna bli tal om golvvård för mitt hårt smutsade golv, kom in. Det var bara att plocka med sig datorn och det man kunde tänkas behöva under dagen och flytta in på gäst-kontoret! Man märker rätt snart, att det man trodde man behövde var absolut inte det man behövde och tvärt om ;)

Sedan har dagen fyllts med uppgifter som ska bli klara, möten, andra medarbetarfrågor och så mera möte! Idag blev det till o med så illa att jag inte hann äta någon ordentlig lunch, fick bli en banan och en kopp varm choklad! Tycker det är jobbigt att man aldrig känner att man har precis lagom med tid till allt som har med jobbet att göra...

Nu är arbetsdagen slut, jag är ensam hemma och ska ha en lyxig hemmakväll för mig själv. Egentligen var det dax för BOKKLUBB, men Lindis har åkt på influensa, så det får bli en annan gång! Krya-på-dig-kram till Lindis!!

Middag i foram av revbensspjäll o en liten sallad med fetaost, ruccola, pinjenötter o annat är just nu avklarad. Nu ska jag fixa en kopp te o hälla upp smågodiset i en liten skål!!!

1 kommentar:

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!