Kvällsmys!

Dags för kvällskoppen!! Ler lite när jag tänker på de här kopparna, mina favoriter. När jag pluggade på universitetet så jobbade jag extra på Cervera och en jul frågade de om jag kunde tänka mig att jobba några timmar på julafton. Det skulle vara öppet om det var tre som ville jobba och det var redan två som sagt att de skulle göra det. Så jag tänkte att det kan jag ställa upp på, skulle gott och väl hinna till Kalle!!

Så när vi sen stod där och jobbade, inte mycket folk den dagen, så kom jag på att för de pengarna som jag tjänade den dagen kunde jag köpa fyra tekoppar!!! Så det fick bli min julklapp till mig själv det året!

Så nu, dags att njuta av gott te i god kopp tillsammans med juleklappen från svärmor & svärfar :)

Tidningen "Vi läser", mitt favoritte från Indiska o så min favorit kopp från Villeroy & Bosch!

1 kommentar:

  1. I love you Tanja's blog!!!!

    Du... Jag har min månadliga rapport till stora chefen i morgon. Har inte ens börjat förbereda, men har heller ingen lust. Läser hälre om dig, ditt möblerande, ditt fikande och allt annat :-)

    Så... om det går helt åt helskotta imorgon så skyller jag på dig. Klart?

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!