Vintern kom tillbaka.

Jag vet ju att det fortfarande är vinter, men i förra veckan eller när det nu var så kom lite varmare luft in över landet. Det blev till och med lite plusgrader... det behövs visst inte mycket för att man ska få vårkänslor :) Hur som helst, idag var vintern tillbaka! Jag skulle ut på parkeringen och visa en av mina kollegor till rätta och jag höll på att smälla av - det var ju snudd på -10 grader!

Så nu ikväll för att få lite värme, har jag tittat igenom bilderna från när jag hälsade på min bror i Fort Lauderdale för snart två år sedan (tänk vad tiden går fort!). Det var verkligen två supermysiga veckor, stränder, hav, fika, promenader, Key Biscane, Starbucks och en massa mys!!! Jag vet inte hur många hundra bilder jag tog, men här kommer några...





1 kommentar:

  1. Ooooohhhh... blir lite tårögd faktiskt. Kan du inte komma hit igen????? Det där kortet med våra ben och fötter är roligt tycker jag :-) Tack för minnena.

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!