Fix i TV-rummet!

Tillbringar inte så mycket tid framför TV:n, så det får vara ursäkten till att TV-rummet inte är särskilt fixat. Men ikväll fick jag lite energi till att göra det lite mer ombonat... Det roliga är att inget nytt är inköpt, utan jag har kört en Kajsa Varg - Tager vad man haver! Lite ramar från IKEA, foton på nära o kära, plancher o en lampa från Clas Ohlson å så vips har vi gjort oss ett nytt TV-rum! Här kommer lite före och efter bilder!!

Känns bra att jag tog de här bilderna med mobilen, förstärker verkligen känslan av att det inte är så mysigt..


Å så kommer bilderna på hur det blev när jag fejat o fixat ;)
Not till mig själv: Fixa en skarvsladd till lampan!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!