...jobb, jobb, jobb..

Dagen startade alldeles för tidigt och dessutom med en färd till Malmö vilket innebär ganska många timmar i bil... inget vidare!! Men en tupplur (jag körde inte) och lite samtal med mina kollegor gjorde det lite bättre!! Sedan har det varit full fart hela dagen, med möte, möte, möte!!

Hann med en väldigt kort runda på stan här nere, hittade ett par stövlar för halva, halva, halva priset alltså inga pengar alls, men det var lite för stor skillnad i slitning på höger o vänster... så det fick va!!

Nu sitter jag på hotellrummet med datorn och ska förbereda ett o annat för morgondagen - ute i god tid som vanligt ;) 

3 kommentarer:

  1. Vad är "slitning"? Kan Ni förklara för oss mindrevärdiga, sko-okunniga människor?

    SvaraRadera
  2. Visst har din syster en trevlig blogg?? jag tänkte hjälpa Tatjanis här lite med förklaring.. Här är lite synonymer till slitning:
    nötning, förslitning, slitage; misshällighet, konflikt, strid, stridighet, söndring, osämja, split, dispyt
    Det kanske hjälper er mindervärdiga, sko-okunniga människor lite :)
    Kram på er!

    SvaraRadera
  3. Tack för det, Linda... Har inte sovit på två nätter, utan bara legat där och grubblat på ordet slitning. Tur vi har dig!

    Hörrö... va' lite extra snäll mot min syster nästa gång du ser henne. Om du har tid, kan du inte ge henne en kram från mig? Skulle jag uppskatta... Jag betalar tillbaka när vi ses. På heders!

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!