Fynd!!

Underbar halsduk från Odd Molly, ett litet Myrthen-träd och så den amningsvänliga
toppen från ny-gamla favoriten Hunkydory
Fynd, ja verkligen fynd, eller kanske inte några superfynd om man tänker just bara på den peng som jag "tjänat" på att hitta plaggen på rea.. men det var i alla fall 40%, så en hyfsad peng tjänade jag allt!! För visst blir det väl så att man har tjänat på att handla rea, jag har ju de där 40% att köpa annat för, eller?!! Men samtidig som jag handlade lite på rean så kände jag lite på nyheterna och japp, det fanns massor av fint. Lite så att jag snart kommer att slå till på en och annan nyhet kanske.. En god karamell att suga på ett tag!

Det som kändes bäst var nog att toppen verkligen är amningsvänlig. För tro mig, inom den kategorin av kläder finns det inte för mycket att välja på. I alla fall inte om man ska titta på de kläderna som är gjorda just till det. Då får man spunk och ångest på en och samma gång. Kläderna är så trista att mina gråa hår fördubblas... suck! Så det gäller att titta ordentligt bland de "vanliga kläderna", tänka lite smart och hålla tummen att det funkar. Toppen jag köpte igår, funkade i alla fall perfekt - kan rekommenderas!

Nu dax att städa ut julen på riktigt, nu ska granen plundras!!

1 kommentar:

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!