Nu städar jag, ut med julen och in med rent?!

 
  
Men just nu är det te-paus och jag njuter av en stor kopp av det fantastiska Kashmir Tchai J Förr drack jag alltid fruktiga teer, men nu går jag mer och mer åt att dricka kryddigare. Smaker som kanel, kardemumma och kamomill slår det mesta och just nu sitter jag mer en stor kopp ångande te med härlig smak av kardemumma - mums!  

Meddans jag har varit i städtagen har tankar och funderingar haft fritt fram. Det är märkligt så mycket man hinner fundera på under städning. Så idag har jag hunnit med ett tiotal inredningsprojekt och bestämt mig för att beställa tre fototavlor och tyg från Svenskt Tenn, lite elefanter ska in i vårt hem!
Jag blir dessutom sugen på att göra den ena saken efter den andra som inte har med städning att göra, säg mig varför blir det alltid så...  


2 kommentarer:

  1. Alla sätt att göra städning roligare är kanon, att tänka inredningsprojekt gör jag också ofta när jag städar. Ibland så mycket att man liksom bara måste stanna upp och t ex ta en kopp te:) Inte konstigt att tiden bara springer iväg ibland;)
    Ha det bra! Kram Suz

    SvaraRadera
  2. Kul att du lämnade ett spår hos mig :) Tittar gärna in hos dig igen, kändes trevligt här!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!