Vättenrundefredag!

1 - ett par av mina absolut bästa skor, kilklack o ljust skinn med underbara detaljer 2 - Prag 3 - Starbucks
4 Outfit = odd molly frillblouse, kavaj från mango och ormskinnsloafer 5 - På en gata i Bryssel 6 - Guld Marenas
7 - Gröna Swedish Hasbeens 8 - Manneken Pis 9 - Mitt hjärta på äventyr
 
Ikväll är det minsann dags för Vätternrunda och jag håller alla tummar och tår för alla galningar som tänker ge sig på att cykla runt en sjö som jag tycker är allt annat än en lagom cykla-runt-sjön-sjö!
 
Men i alla fall, tummar och tår hålls för alla galningar och mest av allt för min man. Minsann, i halv storm och starttid mitt i natten ska han ge sig på att cykla... GALET. Men lika galet som det är att cykla lika galet stolt och imponerad är jag. Jag vet att han kommer att fixa det alldeles fantastiskt bra. Men ni, snälla, hålle en tumma ni med - tror att det behövs och kommer att göra gott!
 
För min egen del, så har jag alldeles för ett tag sedan anmält mig till Norrköpings stadslopp då en arbetskamrat, Chlifford, utmanade mig att pressa målgången. Den som pressar bäst vinner och får sola sig i glansen medans den som inte lyckats, får bjuda jobbet på tårta. Jo, mig sporrade det allt. Frågan är väl mest när nästa träningspass dyker upp?!!
 
Men idag är det fredag och här ska njutas till max. Men jag måste hålla mig borta på eftermiddagen/kvällen för då ska här laddningssovas så att mannen klarar av att starta kl01:38...
 
Fin Fredag Bloggvänner!

2 kommentarer:

  1. Vilket läckert collage!! Vackra färger...

    Vätternrundan, heja din man! Så du ska springa i min stad! Kul!!

    1000-tack för din omtanke ang min dotter!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Wow, impad! Vätternrundan - håller tummarna!! Och du ska springa i Norrköping. Vad duktiga ni är!

    KRAM, trevlig helg

    Lotta

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!