WHAT A DAY!

Swedish hasbeens for HM, finaste lilla u smycket ever (FAMILY)
födelsedagspresenter på mitt skrivbord o så jag - födelsedagsbarnet!
 
What a Day!
Födelsedag - jo, jag tackar!
 
Dagen började med frukost på sängen, paket och sång fortsatte med överraskning på jobbet som resluterade i ett presentbord på mitt skrivbord och dagen har sedan fyllts med fina meddelanden på facebook, whatsappen, instagram, sms och mail... dagen avslutades med middag med vänner och familj och nu så här på slutet med man och syster i soffan med lite vin och en massa prat!
 
För vem blir inte rörd till tårar när ens svärmor skriver det raraste sms jag läst på länge om att jag minsann var den raraste fru till deras son, bästa mamma till deras yngsta barnbarn och en bra stödvuxen till deras näst yngsta barnbarn och så att jag är en rar svärdotter... RART. Eller när ens gamla arbetskamrater kommer och lämnar kola bara för att jag liksom fyller år, blir ett år äldre.. Eller när arbetskamraterna kommer in som en glad trio med paket i glada granna färger och sjunger!
 
Jag blir rörd. Jag är rörd!
 
Men allt fokus på mig, förutom en kort stund som jag fortfarande inte kan få ut synen - vår utemöbel gick ut tiden, med min mamma, pappa och man i. Förbaskat skoj när vi helt plötsligt upptäcker att sällskapet i soffan är borta, eller inte borta men något lägre, lite på backen. Jag kan inte låta bli, men jösses så skoj - träsoffan gav vilka och där satt de i den kraschade soffan...
 
Tack alla fina ni - Ni gjorde min dag!


2 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS i efterskott!!!

    Många kramar
    Suz

    SvaraRadera
  2. Åh så roligt att se att du har en blogg, en fin sådan dessutom! Ni har jättefint hemma! Det var ett tag sen vi sågs! Hoppas vi springer på varandra snart :-) Kram Sara S

    SvaraRadera

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!