En enhörning






Idag har jag minsann varit frisk, otroligt frisk och absolut hela dagen. Visst fick jag några kommentarer på jobbet i stil med 'du låter inget vidare' och 'om det här är bra, då har du varit rejält dålig de andra dagarna' men jag kände mig så galet bra och bra mycket bättre än igår och i måndags och i söndags också för den delen, så mitt humör har varit på topp!
 
 
Finns det något bättre än när det vänder?! När en förkylning nästan är över?! Den där känsla av att komma tillbaka, känna igen sig själv, ha ork och känna smaken av det som stoppas i munnen. Ahh vilken härlig känsla. OK, visst som Inez skulle ha sagt det - en enhörning är bättre, en regnbågig enhörning är det absolut bästa som finns. Men skulle jag skriva en lista över sådant som jag gillar allra mest just nu, just idag, så skulle 'känslan när man är på väg ur en förkylning' hamna på den listan och rätt så mycket i toppen av listan.
 
 
 
På Inez lista hoppas jag att enhörningar knycker första platsen i evigheter till.
 
 


 


Just den här enhörningen köpte jag på Mallis, ett läppglans som från början hade sällskap av en rosa flamingo (som jag olyckligtvis råkade sparka till (galet hårt) en dag när det hade hamnat på golvet så att huvudet åkte av... en mycket märklig tystnad infann sig efter att jag hade "halshuggit" fågeln...) och som jag tror är en stor favorit bland husets enhörningar. Ett enhörningsläppglans, vem vill inte ha ett sådant?!!
 
 
 
Så sammanfattar jag dagen - så har den varit snudd på enhörningsbra!
Det ni - det är inget dåligt betyg!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!