Snart dax för en halvmara

 



 
Hello. Dags att vakna och börja träna.
 
Om två (2!!) månader ska jag springa min fjärde halvmara - Stockholm Halvmarathon. Det är ett tag sen sist, fem år sedan för att vara exakt och nu är det alltså snart dax igen. För att motivera mig att löpträna - sa jag i juni att jag under juni, juli o augusti skulle springa totalt 300 km. Efter förkylning o andra motgångar har jag reviderat planen att gälla fram till o med halvmaran den 9 september. Jösses alltså - hur tänkte jag - men det är i och för sig ett måste för att loppet ska kännas bra.
 





Så, jag är i alla fall på gång, springer, tränar, kämpar på och jagar kilometer och just nu går det bra. 8 km in på löparkontot igår och jag laddar för 8 km till i morgon. Sakta men säkert mot mitt mål och som tur är, är det semester och det finns oceaner av tid till träning :)
 
Men glada hejarop och generell pepp tas tacksamt emot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rart av dig att du tar dig tid o skriver en kommentar!
Det gör mig väldigt glad!